ועדת הנחות

ועדת הנחות של המועצה המורכבת מחברי ועדה ועובדי הרשות המקומית.
חברי הועדה רשאים לדון בבקשות להנחה בארנונה למחזיק בנכס שהוא "נזקק":
  (1)   שנגרמו לו הוצאות חריגות גבוהות במיוחד בשל טיפול רפואי חד-פעמי או מתמשך, שלו או של בן משפחתו.
  (2)   שקרה לו אירוע אשר הביא להרעה משמעותית בלתי צפויה במצבו החומרי.

הועדה מוסמכת לתת הנחה בשיעור של עד 70 אחוזים למחזיק בנכס שהציג מסמכים המעידים על אחד מהמקרים המפורטים.

מסמכים שיש לצרף בטופס זה

  1. טופס בקשה להנחה

  2. צילום ת"ז וספח מלא של שני בני הזוג

לבקשה יש לצרף מסמכים תומכים:

1. תלושי שכר של שני בני הזוג החל מיולי עד דצמבר לשנת המס הקודמת.

2. במידה ואחד מבני הזוג לא עבד באותה תקופה יש לצרף אישור מעמד לא עובד מביטוח לאומי.

3. דפי בנק מכל חשבונות הבנק שברשותכם לחודשים יולי עד דצמבר של שנת המס הקודמת.

4. עצמאיים: במקום תלושי שכר ודפי בנק – יש להגיש שומת מס הכנסה בגין שנת המס הקודמת לשנה בגינה מבוקשת ההנחה. 

5. כל מסמך שתומך ומעיד על אחת מהאפשרויות הבאות, לפיהן מוסמכת הוועדה לדון בבקשה:  הוצאות חריגות גבוהות במיוחד בשל טיפול רפואי חד פעמי או מתמשך, שלו או של בן משפחתו או אירוע אשר הביא להרעה משמעותית בלתי צפויה במצבו החומרי (בהתייחס לשנת המס הקודמת או שנת המס הנוכחית)


הערות:

  • ניתן להגיש בקשה להנחה לשנת הכספים הנוכחית בלבד, החל מתאריך 1.1 ועד לתאריך 31.8 באותה השנה.

  • המתנה לאישור קבלת ההנחה אינה מהווה עילה לעיכוב או לדחיית תשלום דמי הארנונה במלואם.

  • זכאי להנחה שלא פרע את מלוא חובותיו למועצה, לא תעודכן לו הנחה

  • מתן ההנחה מותנה בעמידה בהוראות החוק ובהמלצת ועדת הנחות.

הגשת הבקשה באמצעות המייל [email protected]

 

בברכה,
מחלקת הגבייה
מועצה מקומית צור הדסה